Գործնական քերականություն

Աշխատանք դասարանում

Գործնական քերականություն

1. Տրված բառերը խմբավորի՛ր ըստ խոսքի մասերի:

Հող, սղոց, դուր, բուժակ, փայտ, բահ, պտուտակ, վիրավոր, բուժել, գերանդի, աքցան, բժիշկ, փորել, մաքուր, ամրացնել, պտտել, կարել, վիրաբույժ, ցանել, գարնանային, դեղ, սրսկել, շաղ տալ, դեզ, վիրահատել, հարթ, դիզել, վիրակապել, փայլուն, ներկել, սև, սպիտակ, կանաչ, կարմիր:

գոյական-Հող, սղոց, դուր, բուժակ,փայտ, բահ,պտուտակ,գերանդի, աքցան, բժիշկ,վիրաբույժ,դեղ, դեզ,

ածական-պտուտակ,մաքուր,գարնանային,հարթ,փայլուն, սև,սպիտակ, կանաչ, կարմիր:

բայ- բուժել,փորել, ամրացնել,պտտել,կարել,ցանել, սրսկել,շաղ տալ,վիրահատել,դիզել, վիրակապել,ներկել։

2. 136.   Ա շարքի ընդգծված բառերն ի՞նչ հարցի են պատասխանում, ի՞նչ են ցույց տալիս, ինչո՞վ են տարբերվում Բ շարքի ընդգծված բառերից:

Ա. Ձայնավոր հնչյուն: — Ա շարքինը գոյական

 ԲՀնչուն երգ ու ծիծաղ-Բ շարքինը ածական

Ձիերի դոփյուն: —                              Դողդոջուն ձեռքեր:

Զգեստների շրշյուն: —                       Շրշուն քող:

Դռան բախյուն: —                              Բաբախուն սիրտ:

Ջրվեժի շառաչյուն: —                        Շառաչուն ջրվեժ:

Անձրևի շաչյուն:                              Պաղպաջուն ջրեր:

Վարար ջրերի գոչգոչյուն: —              Ժպտուն աղջիկ:

Ալիքի ճողփյուն: —                            Սիրուն խաղալիք:

3. Կետերը փոխարինի՛ր հնչյուն, թնդյուն, շառաչյուն գոյականներից և հնչուն, թնդուն, շառաչուն ածականներից մեկով:

Իմ մանկության օրերին հորդահոս ու  շառաչուն գետ եմ տեսել:

Լեռներում միայն  հնչուն արձագանքը մնաց:

Ուշադիր լսում էի քո երգի ամեն մի հնչյուն:

Մանկան թնդուն ծիծաղը վարակեց մեծերին:

Այդ մարտի  թնդյունը լսվում էր բավական հեռվում:

Ինձ կանչեց-բերեց մեր գետի շառաչյունը+․․

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы