Աշխատանք դասարանում
Գործնական քերականություն
1. Տրված բառերը խմբավորի՛ր ըստ խոսքի մասերի:
Հող, սղոց, դուր, բուժակ, փայտ, բահ, պտուտակ, վիրավոր, բուժել, գերանդի, աքցան, բժիշկ, փորել, մաքուր, ամրացնել, պտտել, կարել, վիրաբույժ, ցանել, գարնանային, դեղ, սրսկել, շաղ տալ, դեզ, վիրահատել, հարթ, դիզել, վիրակապել, փայլուն, ներկել, սև, սպիտակ, կանաչ, կարմիր:
գոյական-Հող, սղոց, դուր, բուժակ,փայտ, բահ,պտուտակ,գերանդի, աքցան, բժիշկ,վիրաբույժ,դեղ, դեզ,
ածական-պտուտակ,մաքուր,գարնանային,հարթ,փայլուն, սև,սպիտակ, կանաչ, կարմիր:
բայ- բուժել,փորել, ամրացնել,պտտել,կարել,ցանել, սրսկել,շաղ տալ,վիրահատել,դիզել, վիրակապել,ներկել։
2. 136. Ա շարքի ընդգծված բառերն ի՞նչ հարցի են պատասխանում, ի՞նչ են ցույց տալիս, ինչո՞վ են տարբերվում Բ շարքի ընդգծված բառերից:
Ա. Ձայնավոր հնչյուն: — Ա շարքինը գոյական
Բ. Հնչուն երգ ու ծիծաղ-Բ շարքինը ածական
Ձիերի դոփյուն: — Դողդոջուն ձեռքեր:
Զգեստների շրշյուն: — Շրշուն քող:
Դռան բախյուն: — Բաբախուն սիրտ:
Ջրվեժի շառաչյուն: — Շառաչուն ջրվեժ:
Անձրևի շաչյուն: Պաղպաջուն ջրեր:
Վարար ջրերի գոչգոչյուն: — Ժպտուն աղջիկ:
Ալիքի ճողփյուն: — Սիրուն խաղալիք:
3. Կետերը փոխարինի՛ր հնչյուն, թնդյուն, շառաչյուն գոյականներից և հնչուն, թնդուն, շառաչուն ածականներից մեկով:
Իմ մանկության օրերին հորդահոս ու շառաչուն գետ եմ տեսել:
Լեռներում միայն հնչուն արձագանքը մնաց:
Ուշադիր լսում էի քո երգի ամեն մի հնչյուն:
Մանկան թնդուն ծիծաղը վարակեց մեծերին:
Այդ մարտի թնդյունը լսվում էր բավական հեռվում:
Ինձ կանչեց-բերեց մեր գետի շառաչյունը+․․
Оставьте комментарий