Գրադարանում կարդացած գրքերի հաշվետվություն

Ես ապրիլ ամսվա ընթացքում կարդացել եմ Բալզակ գիրքը որը գրել է ժամանակակից գրով Լևոն Նեսը։Ես կարդում էի բալզակը,որովհետև մեր դպրոց գալու էր բալզակի հեղինակը Լևոն Նեսը։Մենք նրա հետ քննարկեցինք գրքի մասին։Հիմա կպատմեմ գրքի մասին։Գրքում ինձ ավելի շատ դուր եկավ, որ ընթերցելուց մենք շունիկի աչքերով ենք տեսնում աշխարհը։ Այս գիրքը ընթերցելուց ես հասկացա, որ շունիկները մարդկանց բաժանում են 2 մասի՝ չար և բարի մարդկանց։ Բալզակը ավելի շատ հանդիպում է չար մարդկանց, բայց չի դադարում հավատալ, որ մարդիկ բարի են։Ինձ շատ դուր է եկել մի հատված որ հեղինակը իմ ներկայությամբ ասաց որ ես շան անունը դրել եմ Բալզակ,ինչու որովհետրև գրքի մեջ կա մի հատված․ որ իրական է Մորուքավորի հատվածի հատվածում։Ես որ աշխատում էի մի տեղ մեր աշխատանքի դիմաց նստած էր մի շուն․․․։և ինչ եղել էր մորուքավորի հետ այդպես էլ եղել էր հեղինակի հետ։Ես շատ եմ հավանել գիրքը և խորհուրդ կտամ դուք է կարդաք։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы